مبل و صندلی

تعمیرانواع مبلمان و صندلی و رویه کوبی

مبل و صندلی

تعمیرانواع مبلمان و صندلی و رویه کوبی

تعمیرات مبل اقدسیه

رویه کوبی و تعمیر مبل اقدسیه

کارگاه تعمیر مبل اقدسیه با ابزارهای مدرن و استادکاران حرفه ای مبل قدیمی و فرسوده شما را با بالاترین کیفیت ممکن به یک مبل زیبا و نو تبدیل خواهد کرد. تعمیر انواع مبلمان استیل و راحتی، تمام پارچه و چرم، ایرانی و خارجی، تعمیر صندلی و میز نهار خوری، رنگ کاری مبل و طلا کاری ( روکش طلا مبل )، تعویض رویه مبل و هر ا«چه از یک کارگاه رویه کوبی و تعمیرات مبلمان انتظار دارید را همراه با حمل و نقل رایگان برای شما برآورده خواهد ساخت. 

 

بهترین کارگاه تعمیرات مبل اقدسیه با قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بسیار بالا. حمل و نقل رایگان، تعمیر مبل بصورت اساسی، رویه کوبی حرفه ای و بی نقص ، رنگ کاری و طلا کاری مبل با بالاترین استاندارد. بهترین مرکز تعمیرات مبل تهران با بیش از 25 سال تجربه و 5 کارگاه مجهز رویه کوبی، مجهز به مدرنترین ابزارها


تعمیر مبل استیل

مبل استیل به دلیل زیبایی های خاص خود دارای طرفداران زیادی است.

دلایل متعددی وجود دارد که باعث میشود تعمیر مبل استیل خود را در برنامه های خود قرار دهید. لقی و شکستگی پایه های مبل، فرسودگی پارچه و اسفنج، از فرم افتادن کف و پشتی مبل، کهنه شدن رنگ مبل، خراب شدن فنرهای مبل و مواردی از این قبیل!

تعمیر مبل استیل خود را به متخصصین و استادکاران مرکز تعمیرات مبل اقدسیه بسپارید و با خیالی آسوده مبلی نو با زیبایی و کیفیت بسیار بالا تحویل بگیرید.

رویه کوبی مبل راحتی

تعمیر و رویه کوبی مبل راحتی با قیمت ارزان و مناسب و بالاترین کیفیت ممکن در مرکز تخصصی تعمیرات مبل تهران. تعمیر کلاف مبل، تعویض محتوا ( اسفنج و فوم، پنبه و ویسکوز )، فنربندی و تسمه کشی مجدد، رویه کوبی و تزئینات، رنگ کاری قسمتهای چوبی، مرمت و تعویض پایه مبل

رویه کوبی و تعمیر مبلمان راحتی ایرانی و خارجی، در حد مبل نو همراه با باربری و حمل و نقل رایگان، تحویل به موقع، قیمت مناسب توسط بهترین کارگاه رویه کوبی و تعمیرات مبل

پارچه مبلی

اگر میخواهید مبل خود را تعمیر کنیدو یامبل نو با پارچه مبلی سفارشی بخرید، تعمیرات مبل تهران بهترین و مرغوبترین پارچه مبلی ایرانی و خارجی را با قیمتی پایینتر از نرخ بازار برای شما تهیه خواد کرد. با شماره تلفنهای تعمیرات مبل اقدسیه تماس حاصل نمایید.

رنک کاری و طلا کاری مبل

لکه گیری، رنگ کاری و طلا کاری مبل با قیمت ارزان

رنگ کاری مبل: یک مبل زیبا علاوه بر رویه کوبی مناسب، نیازمند رنگ کاری صحیح و اصولی است، رنگی مناسب با پارچه مبل که طرح و نقش و زیبایی مبلمان به نمایش بگذارد. تعمیرات مبل تهران رنگکاری مبل شما را با بهترین و با کیفیت‎ترین رنگ مخصوص چوب و قیمت مناسب انجام خواهد داد.

رنگ کاری مبل : اگر مبلمان و یا لوازم چوبی منزل شما نیاز به رنگ کاری دارد تعمیرات مبل اقدسیه با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب رنگ کاری مبل شما را انجام خواهد داد

طلا کاری مبل : استفاده از ورق طلا بجای رنگ کاری مبلمان طرفداران بسیاری دارد. از روکش طلا معمولا برای مبل استیل و کلاسیک استفاده میشود اما میتوان برخی از مدلهای مبل راحتی را که قسمتهای چوبی دارند با ورق طلا تزئین کرد. در طلا کاری مبل ورقهای فلزی ظریف (بسیار نازک) و عمدتا طلایی را با چسب های مخصوص بر روی قسمتهای چوبی مبل با مهارت میچسبانند و باید بدانیم که زیبایی این دست از مبلمان تفاوت بسیار زیادی با مبلهای طلایی رنگ دارد.

خدمات تعمیر مبل در اقدسیه

  • تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان اداری و منزل : استیل، راحتی، ایرانی و خارجی
  • تعمیرات جزئی مبلمان : صندلی، میز ناهار خوری، صنایع چوبی
  • فروش و تهیه پارچه مبلی
  • لکه گیری، رنگ کاری و طلا کاری مبل
  • حمل و نقل رایگان در سراسر تهران

مرکز تعمیر مبل تهران با 5 کارگاه مجهز و مدرن کلیه مناطق و محله های تهران را تحت پوشش خدمات خود دارد. حمل و نقل مبلمان بصورت رایگان مشکل هزینه های جابجایی در تهران را برطرف کرده است. در هر نقطه از تهران تنها با یک تماس در خدمت شما خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.