مبل و صندلی

تعمیرانواع مبلمان و صندلی و رویه کوبی

مبل و صندلی

تعمیرانواع مبلمان و صندلی و رویه کوبی

انواع فوم و اسفنج

فوم سرد یا اسفنج یا فوم گرم ؟

کافی است در مغازه های مبل فروشی سطح شهر دور بزنید و برای قیمت گرفتن وارد مغازه ای شوید، بدون شک اگر شما درباره جنس مصرفی مبل بپرسید اولین چیزی که خواهید شنید نوع نشیمن است که تقریبا اکثر قریب باتفاق  فروشندگان عزیز صنف مبلمان به شما خواهند گفت "فومش فوم سرده" . بله این جمله کلیشه ای رو حتما خواهید شنید اما در این جا به شما توضیح خواهم داد. 

به طور کلی فوم و اسفنج های بسیار متنوعی وجود دارد که شاخص ترین آنها برای استفاده در مبلمان عبارت است از : 1-فوم سرد  2-فوم گرم 3-فوم ویژه 4-قاسفنج  که هرکدام از این ها زیر مجموعه ایی وسیع دارد.  ادامه مطلب ...

آیا هر مبلی را باید تعمیر کرد؟

کاملا مشخص است که جواب این سوال خیر است. می توانیم با در نظر گرفتن موارد زیر، جواب این سوال که "چه مبلی  ارزش تعمیر دارد ؟" مشخص شود.

در صورتی که ساختمان مبل شما یا به صورت درست تر کلاف مبل شما کیفیت خوبی داشته باشد، می توان گفت که تعمیر مبل شما کار درستی است ولی در غیر این صورت یا پس از تعمیرات مبل، مبل کیفیت خود را به زودی از دست خواهد داد و فقط برای یک مدت کوتاهی مبل شما ظاهر خوبی دارد و یا هزینه بیشتری نسبت به خرید یک مبل جدید بابت تعمیرات مبل خود باید پرداخت کنید.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل به تعمیر مبلی که کلاف خوبی ندارد، هزینه زیادی بابت پارچه مبلی خود پرداخت نکنید و در مقابل هزینه خوبی بابت پارچه خود در زمانی که مبل شما از کلاف خوبی برخوردار است پرداخت کنید چون پس از تعمیر مبل خود، یک مبل کاملا سالم و نو دارید که می تواند چندین سال برای شما قابل استفاده باشد.