مبل و صندلی

تعمیرانواع مبلمان و صندلی و رویه کوبی

مبل و صندلی

تعمیرانواع مبلمان و صندلی و رویه کوبی

انواع فوم و اسفنج

فوم سرد یا اسفنج یا فوم گرم ؟

کافی است در مغازه های مبل فروشی سطح شهر دور بزنید و برای قیمت گرفتن وارد مغازه ای شوید، بدون شک اگر شما درباره جنس مصرفی مبل بپرسید اولین چیزی که خواهید شنید نوع نشیمن است که تقریبا اکثر قریب باتفاق  فروشندگان عزیز صنف مبلمان به شما خواهند گفت "فومش فوم سرده" . بله این جمله کلیشه ای رو حتما خواهید شنید اما در این جا به شما توضیح خواهم داد. 

به طور کلی فوم و اسفنج های بسیار متنوعی وجود دارد که شاخص ترین آنها برای استفاده در مبلمان عبارت است از : 1-فوم سرد  2-فوم گرم 3-فوم ویژه 4-قاسفنج  که هرکدام از این ها زیر مجموعه ایی وسیع دارد.  

فوم سرد : ویژگی بارز فوم سرد نرم بودن و همچنین انعطاف پذیری بالای آن است.

فوم گرم : سفت و تقریبا" غیر منعطف است.

اسفنج : مهمترین فرق بین فوم و اسفنج مقدار تراکم آن است و اینکه هر چه این تراکم بیشتر باشد بهتر بوده و طول عمر نشیمن آن بیشتر می شود.

فوم ویژه : از نظر انعطاف بین فوم سرد و فوم گرم است.

فوم قالبی یا قالب فوم : به صورت اشکال منظم و الگو داری هستند مانند فوم اتومبیل یا فوم هایی که یک و یا دو طرف آن حالت عدسی دارد.

به صورت اجمالی توضیحاتی داده شد اما مهمترین مورد این است که این محصولات ساخت کدام شرکت یا تولیدی است ؟؟؟  فوم سرد فوم خوبی برای نشیمن است اما آیا تمام فوم های سرد موجود در بازار جنس درجه یک هستند یا متفرقه هم بین آنها است؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.